Oct 20, 2013

1, 2, 3, 4!



Yeah! Já é o quarto post do blog, e hoje eu não vou postar nenhuma foto minha e sim fotos que eu tirei durante a minha ultima viajem à Foz do Iguaçu, eu sempre me acho melhor fotografo que melhor "modelo" das fotos, que é realmente é verdade, não que eu seja um exímio fotografo, mas sou um péssimo "modelo"HAHAHA.

Essas fotos eu tirei no meus primeiros dias com minha câmera nova, e as fotos desse dia foram tipo um teste, de cada configuração.

Eu vou postar só algumas fotos e depois eu prometo fazer outro post com as outras fotos, porque se não ficariam muito extenso, música que eu escolhi para esse post tem tudo a ver com viagens na minha opinião.

Espero que gostem! :D

Yeah! It is the fourth blog post, and today I will not post any photos of ME but my photos that I took during my last trip to Foz do Iguaçu (south of Brazil), I always think i'm best photographing thaan "modeling" from the pics, which is really true, i'm not saying i'm an expert photographer, but I'm a worst "model" HAHAHA.

These photos I took on my first days with my new camera, and the photos of that day were like a test of each configuration.

I'll just post some pictures and then I promise to do another post with other pictures, because there's so many pics and the post will be very long, the song i chose for this post has everything to do with travel in my opinion.

Hope You Like! :D


Instagram: @hadrienrll
Instagram: @hadrienrll
Instagram: @hadrienrll
Instagram: @hadrienrll
Instagram: @hadrienrll
Instagram: @hadrienrll
Instagram: @hadrienrll
Instagram: @hadrienrllInstagram: @hadrienrll
Instagram: @hadrienrllInstagram: @hadrienrllinstagram: @heyhadrien

No comments:

Post a Comment

Pin It button on image hover